Pret vechi* 92399 Lei
Pret de vanzare* 46200 Lei T.V.A. inclus
Cod: 4TC130H
Brand:
Brand: GUY LAROCHE
Colectie:
Colectie: Attachement
Categorie:
Categorie: pandantiv
Tip:
Tip: barbati
Material de baza:
Material de baza: inox (otel inoxidabil)
Culoare metal:
Culoare metal: bicolor
Dimensiune:
Dimensiune: 3 cm
Alte detalii:
Alte detalii:
placat auriu
Vezi caracteristicile pietrelor pretioase
Site oficial:
Site oficial: www.guylaroche.com
Garantie legala:
Garantie legala: 24 luni (pentru lipsa de conformitate a produsului)
Garantie comerciala:
Garantie comerciala: 30 zile (suplimentar fata de garantia legala)
Certificat:
Certificat: certificat international
Preturile comunicate in cadrul site-ului sunt valabile in reteaua de magazine fizice, in limita stocului.
Pretul de vanzare si disponibilitatea produselor sunt orientative. Puteti primi mai multe informatii contactand personalul din magazine la numerele de telefon afisate in cadrul site-ului.
Aceasta linie prezinta perfect echilibrul intre material si multitudinea de culori, completand in mod elegant look-ul Dandy. Detaliile si finisajele acestor bijuterii refecta in mod evident stilul casei Laroche.
Istoric:
In 1921 se naste Guy Laroche in Rochelle, Franta.
Casa de moda pariziana Guy Laroche a fost fondata in 1957, iar prin intermediul stilului distinctiv si al calitatii impecabile si-a castigat locul binemeritat in lumea modei. Indraznet, niciodata extrem. Design-ul colectiilor pentru barbati si femei este simplu, structurat si modern.
Grupul Christian Bernard detine licenta pentru crearea, productia si distributia bijuteriilor Guy Laroche pe piata internationala, colectii ce prezinta intocmai spiritul brand-ului.
Grupul Christian Bernard a fost fondat in 1973 de catre Bernard Nguyen.
Pe 17 Februarie 1989, Guy Laroche trece in nefiinta, alti designeri faimosi mentinand stilul si imaginea casei.
Valori:
Universul Guy Laroche reprezinta valorile culturale franceze.
Armonie, Lumina, Atitudine, Calitate, Estetica.
O colectie urbana, design elegant, atentie pentru detalii.
Factori cheie:
o colectie rafinata si eleganta adresata tuturor clientilor
gama extinsa de produse, de la clasic la modern
pozitionare buna a pretului pentru a raspunde tuturor cererilor
o colectie pentru consumatorul direct sau pentru a se oferi un cadou
Consumatorul tinta:
femeia cu varsta cuprinsa intre 25-50 de ani, in cautarea unor bijuterii pe care sa le poarte zi de zi si care se afla in cautarea luxului accesibil;
barbatul de 25-45 de ani, spirit modern dar loial valorilor traditionale, rafinat si atent cu felul in care arata, care tine cont de brand-uri.
Colectia este formata din:
Dama: inele, pandantive, coliere, cercei, bratari. (AUR)
Barbati: inele, pantantive, coliere/lanturi, bratari, butoni, brelocuri, ace cravata (OTEL).
Caractestici bijuterii:
Material: AUR 18 carate in 3 nuante: alb (paladiu, galben si roz) / OTEL INOXIDABIL (placat la unele modele)
Ceramica (negru, alb sau maro)
Diamante
Pietre pretioase: onix safir
Pietre semipretioase: citrin, rodolit, ametist, topaz albastru, onix,
Email
Mother of pearl – MOP (sidef)
Colectii:
Dama: Attachement, Chuchotement, Echantement, Enlacement.
Barbati: Attachement, Glam, In'style, Log'in.
Istoricul tau de navigare: