Pret vechi* 1.15499 Lei
Pret de vanzare* 46200 Lei T.V.A. inclus
Cod: 50507/0
Brand:
Brand: NINA RICCI
Colectie:
Colectie: Women collection
Categorie:
Categorie: bratara
Tip bratara:
Tip bratara: fantezie
Tip:
Tip: dama
Material de baza:
Material de baza: argint 925
Culoare metal:
Culoare metal: argintiu
Culoare piatra:
Culoare piatra: transparent
Dimensiune:
Dimensiune: 19 cm
Greutate:
Greutate: 12.52 g
Alte detalii:
Alte detalii:
cubic zirconia
Vezi caracteristicile pietrelor pretioase
Site oficial:
Site oficial: www.ninaricci.com
Garantie legala:
Garantie legala: 24 luni (pentru lipsa de conformitate a produsului)
Garantie comerciala:
Garantie comerciala: 30 zile (suplimentar fata de garantia legala)
Certificat:
Certificat: certificat international
Preturile comunicate in cadrul site-ului sunt valabile in reteaua de magazine fizice, in limita stocului.
Pretul de vanzare si disponibilitatea produselor sunt orientative. Puteti primi mai multe informatii contactand personalul din magazine la numerele de telefon afisate in cadrul site-ului.
Bijuteriile Nina Ricci sunt sinonimul elegantei si al femininatii irezistibile. Brand-ul Nina Ricci s-a nascut din pasiunea unei femei exceptionale. Pasiunea ei pentru rafinamentul parizian, alaturi de ideea ca frumusetea unei femei se naste din miile de fatete ale personalitatii sale, au fost sursa de inspiratie pentru colectia bijuterii.
Istoric:
Marie "Nina" Nielli s-a nascut in Turin, Italia in 1883. La varsta de 12 ani, s-a mutat impreuna cu familia sa in Franta. La 13 ani lucra intr-un atelier de croitorie, iar la 22 de ani era deja designer.
In 1904, in urma casatoriei cu bijutierul Luigi Ricci, a devenit Madame Ricci.
Casa de moda Nina Ricci a fost fondata de Maria "Nina" Ricci si fiul sau Robert la Paris in 1932. Nina Ricci se ocupa de parte de creatie, iar Robert de partea financiara.
In anii '30 casa de moda Nina Ricci a evoluat foarte mult, desfasurandu-si activitatea pe 11 nivele din 3 cladiri, producand pe langa articole de vestimentatie, articole din piele si bijuterii.
In 1949, este lansat renumitul parfum L'Air du Temps, creat in Franta in colaborare cu celebrul parfumier Francis Fabron.
Nina Ricci a murit pe 30 octombrie, 1970, iar designer-ul belgian Jules-Francois Crahay a preluat conducerea casei de moda.
Filozofia brand-ului:
Inca din anii '30, Casa de Moda Couture Nina Ricci a fost sinonimul elegantei si al femininatii irezistibile. Brand-ul Nina Ricci s-a nascut din pasiunea unei femei exceptionale. Pasiunea ei pentru rafinamentul parizian, alaturi de ideea ca frumusetea unei femei se naste din miile de fatete ale personalitatii sale, au fost sursa de inspiratie atat pentru colectia de vestimentatie, cat si pentru cea de ceasuri si bijuterii.
Stilul bijuteriilor este unul feminin, rafinat si contemporan. Modelele prezinta o armonie sinonima cu romantismul si o nota de rafinament, semnatura unei simplitati in cea mai pura forma, adresandu-se femeilor moderne.
Colectiile vin in intampinarea celor mai exigente preferinte, atingand perfectiunea datorita materialelor selectate si a atentiei oferite detaliilor. Colectiile, prin simplitatea lor, inspira conceptul de gratie.
Femeia Nina Ricci este dinamica si senzuala, tinand cont de materialele din care este confectionat produsul si calitatea manufacturii, optand pentru un look modern.
Grupul Elitor Paris detine licenta pentru productia si distributia bijuteriilor Nina Ricci.
Colectia de bijuterii este formata din modele:
Dama: cercei, inele, bratari, coliere (AUR si ARGINT)
Barbati:butoni, ace de cravata. (OTEL)
Caracteristici bijuterii dama:
Material:
ARGINT 925 (Perle apa dulce, Mother of Pearl – MOP – sidef, zirconiu Cubic, Agat albastru, Coral Sintetic, Spinel Sintetic, Onix, Calcedonie, Perla sticla)
AUR 750 (Diamante, Topaz albastru, Ametist, Citrin).
Caracteristici bijuterii barbati:
Material: OTEL (Onix, Mother of Pearl – MOP – sidef alb/gri, galalit (masa plastica dura), fibra de carbon, email (negru, albastru, bleumarin, roz, violet), labradorit, sodalit.
Istoricul tau de navigare: