b&b collection
Istoric:
  • 1973: Un pasionat al artei, Jean-Paul Burgun, a dorit sa creeze un ceas opera de arta. Dupa ce a produs prima sa colectie, a vandut ceasurile in regiunea Alsace, locul sau natal situat in nord-estul Frantei. Primele sale creatii s-au vandut imediat, urmand o colectie de ceasuri elegante de dama.
  • 1977: Este fondata compania Pierre Lannier SARL – Pierre dupa numele fiului sau de 11 ani, si Lannier deoarece este un nume tipic francez usor de pronuntat in multe limbi.
  • 1984: Se construieste o unitate de productie la Ernolsheim-les-Saverne la marginea pitorescului sau sat natal. In unitate isi desfasura activitatea echipa de design, si se gaseau unitati robotizate de asamblare de ultima generatie.
  • Pierre Burgun, fiul lui Jean-Paul Burgun, se alatura companiei, mostenind dragostea pentru ceasuri a tatalui sau si detinand vaste cunostinte economice, incepe promovarea intensa a brand-ului la nivel international. Astfel, brand-ul participa la targuri internationale din Elvetia (Basel), Hong Kong, Munich si Birmingham.
  • 1993: Sub indrumarea continua a lui Jean-Paul Burgun, unui ceas de dama Pierre Lannier i se acorda premiul pentru cel mai bun design: <<1993 Cadran d'Or de Montre Fantaisie>>.
  • 1998: Cronograful "Cedric Pioline" primeste premiul pentru cel mai bun ceas al anului 1998. In acelasi an un ceas de dama Pierre Lannier primeste medalia de aur pentru cel mai bun ceas fashion:<<1998 Cadran d'or>> in clasa "Coup de Cœur".
  • 1999: Se atinge pragul de 1 milion de ceasuri produse.
  • 2002: Pierre Lannier sarbatoreste 25 de ani de la fondare in faimosul muzeu Schlumpf din Mulhouse, in care se gaseste cea mai mare colectie de automobile clasice si antice.
  • 2005: Pierre Lannier, avandu-l acum presedinte pe Pierre Burgun, intreprinde o intensa campanie de promovare in Franta prin intermediul a 20 de milioane de cataloage distribuite impreuna cu reviste renumite. Conform statisticilor, aceasta campanie a facut cunoscut brand-ul de catre aproximativ 50% din populatie.
  • 2008: Pierre Lannier adopta o noua imagine si lanseaza o campanie de promovare agresiva. Astfel, au fost investite sume impresionante intr-un stand de lux la Targul de Ceasuri de la Basel, panouri publicitare outdoor in marile orase, DVD-uri de promovare, etc. La inceputul anului 2008 vanzarile aproape s-au dublat, iar Pierre Lannier devenea unul dintre cele mai cunoscute brand-uri din industria ceasurilor fashion.
  • Pierre Lannier se extinde catre doua noi domenii, lumea ceasurilor digitale si a ceasurilor automatice.
Prezentarea brand-ului:
  • Pentru a asigura calitatea ceasurilor Pierre Lannier se acorda o atentie deosebita selectiei componentelor.
  • Clasica sau moderna, colectia de ceasuri Pierre Lannier este mereu in pas cu trend-urile sezonului.
  • Ceasurile au garantie 2 ani.
Caracteristici ceasuri:
  • Carcasa: otel inoxidabil placat sau nu /alama placata cu crom
  • Geam: mineral
  • Afisaj analog si digital (LCD), pentru ceasurile automatice cadranele prezinta apertura
  • Curea: piele / silicon /textil
  • Bratara: otel inoxidabil placat sau nu / mesh / cu modele florale
  • Mecanisme quartz si automatice: Ronda si Miyota
  • Rezistenta la apa: 3, 5, 10 atm/bar.