b&b collection
Istoric:

Fondat in Elvetia la 1918 de catre ceasornicarul si vizionarul Georges Schaeren, brandul MIDO are astazi sediul in inima muntilor Jura, in orașul Le Locle, un loc devenit sinonim cu istoria orologeriei elvetiene. Numele de MIDO, ales chiar de fondator, provine din limba spaniola "Yo mido" si inseamna "eu masor". Un nume predestinat preciziei. Imbinand traditia mestesugului orologer cu cele mai inalte tehnologii disponibile la ora actuala, MIDO da nastere unor piese de o valoare atemporala. Fie ca este vorba despre ceasuri cu esapament din siliciu sau despre ceasuri cu rezerva de mers de 80 de ore, MIDO este intotdeauna varful de lance al noilor inovatii in domeniu. Unul dintre brandurile cu cele mai multe ceasuri ce ofera certificat de cronometrie COSC, raportat la intreaga productie, MIDO reprezinta un etalon de precizie pentru toate marcile din aceeasi categorie de pret. Folosind ca sursa de inspiratie unele dintre cele mai reprezentative monumente si cladiri istorice, precum Colosseumul sau The Chrysler Building, MIDO insereaza elemente de design definitorii fiecaruia dintre edificiile alese ca tematica, oferind tuturor ceasurilor distinctie, printr-o arhitectura proprie, unica si inconfundabila. In 2018, MIDO implineste 100 de ani de existenta, un centenar care nu poate decat sa stea marturie in fata istoriei si valorilor ”Sine qua non” ale unei marci de traditie.

1918 Georges Schaeren, un ingenios si experimentat ceasornicar elvetian, pune bazele companiei orologere MIDO G. Schaeren & Co. la data de 11 noiembrie. De la bun inceput, numele MIDO, provenit din spaniolescul "Yo Mido" - "eu masor", devine sinonim cu inovatia tehnica si cu designurile atemporale, caracteristice marcii.
1930 MIDO se concentreaza cu succes asupra productiei de ceasuri etanse, functionale si foarte rezistente. Inventia sistemului de etansare a coroanei cunoscut sub numele de "AQUADURA" reprezinta un punct de referinta pentru notiunea de rezistenta absoluta la apa, o caracteristica deosebit de rara in acele vremuri.
1934 Lansarea colectiei MULTIFORT marcheaza o alta piatra de hotar in istoria MIDO. Unul dintre primele ceasuri anti-magnetice cu un mecanism automatic, Multifort este construit sa reziste la socuri si la apa. Astfel Multifort devine cel mai bine vandut ceas MIDO intre anii 1930 - 1950.
1967 In acelasi spirit inovator MIDO sparge inca o bariera, prin manufacturarea celui mai mic ceas automatic fabricat vreodata pe o linie de asamblare.
1981 Campionul mondial la tenis - Björn Borg - devine ambasador oficial al MIDO Swiss Watches.
2002 "Reflecting on Time" nu este un simplu slogan pentru MIDO - Inspirat de una dintre cele mai impresionante cladiri din era romei antice, Colloseumul, MIDO da nastere noii linii de ceasuri numite All Dial.
2016 Colectia Baroncelli aniverseaza 40 de ani de la lansare. Cu aceasta ocazie, Mido isi confirmat dorinta de a reprezenta varful de lance al inovatiei tehnologice in segmentul sau de pret si lanseaza primul mecanism cu certificat de cronometrie si spiral din siliciu, componenta utilizata, pana in acel moment, numai in gama de lux a ceasurilor.
2018 In 2018, la implinirea a 100 de ani de la infiintare, Mido sarbatoreste centenarul in mod plenar si aduce un omagiu simbolic valorilor care au stat la baza marcii inca din prima zi. In acest sens, un ceas din colectia Commander ce contine complicatia Big Date - sugestiv aleasa pentru a marca notiunea de “big date” “moment important” - a fost lansat ca omagiu adus marcii si lui George Schaerer, vizionarul si fondatorul marcii.

Colectii: Obsession, Baroncelli II, Elegance, Gold, Multifort