Fondatorul brand-ului Kenzo este Kenzo Takada. Nascut in Himeji City, acesta a renuntat a cursurile Universitatii Kobe pentru a se inscrie la Colegiul de Moda Bunka din Tokio. In 1964 se muta la Paris si incepe munca in industria modei. Aici a lucrat ca si designer independent si si-a deschis primul magazin 'Jungle Jap' in 1970.
Creatiile lui Takada prezinta stiluri traditionale japoneze, iar in Japonia este considerat un pionier care a introdus design-ul japonez in lumea modei internationale.
Inca din 1993 brand-ul apartine companiei LVMH.
In 1999, Kenzo Katada se retrage, lasand casa de moda in grija asistentilor sai.
Sub brand-ul Kenzo sunt comercializat articole de imbracaminte, articole din piele, pantofi, curele, ochelari, lenjerie, bijuterii. In acest univers lipsea un singur produs: ceasul.
In primvara anului 2008 se lanseaza doua colectii de ceasuri Kenzo, una de dama si cealalta pentru barbati.
Caracteristici ceasuri:
Carcase otel (placate IP la unele modele);
Capac gravat logo Kenzo;
Bratari otel (placate IP la unele modele), otel inoxidabil + piele, otel inoxidabil + satin;
Curea: satin, piele de diverse culori, piele + textil, piele tipar crocodil;
Materiale utilizate : diamante, onix, strass-uri;
Rezistenta la apa 5 ATM
Colectii:
Hana: Gama HANA (flori in Japoneza) este un tribut adus florii, atat de emblematica in universul KENZO. Forma curbata a carcasei aminteste de formele rotunde ale colectiei vestimentare pret-a-porter KENZO.
Iroka: Gama IROKA (seductie in Japoneza), reprezinta maiestria unui ceasornicar adusa bijuteriilor KENZO, o gama ce adauga putina fantezie ceasurilor.
Jimi: Gama JIMI (sobru in Japoneza) este o reintruchipare a ceasurilor clasice. Culorile utilizate sunt aceleasi cu cele ale imprimeurilor, asortandu-se cromatic: culoarea pietrei de pe remontoar se potriveste cu cea a indicatoarelor, culoarea indicatoarelor este aceeasi cu a curelei din piele, culoarea cadranului evidentiaza culoarea curelei.
Kinoto: Gama KINOTO (chic in Japoneza) este un tribut adus elegantei masculine KENZO. Ceasul KINOTO este subtire, iar diametrul sau este ideal pentru o aparitie discreta la incheietura unui barbat.
Oki: Gama OKI (mare in Japoneza) se joaca cu regulile chic-ului masculin KENZO. Avand carcasa de forma patrata si dimensiune mare, ceasul OKI ilustreaza idea de casual chic tipica KENZO.
Pagodon: Gama PAGODON a luat nastere atunci cand toarta posetei cu acelasi nume a devenit cureaua unui ceas KENZO. Prin forma dreptunghiulara si ingusta, menit a fi purtat ca si bratara, ceasul PAGODON este chic si exotic in acelasi timp.
Yuko: Gama YUKO (stralucitor in Japoneza) face parte dintr-o lume a veseliei si a accesoriilor, depasind limitele: este o bratara care afiseaza ora. Prin YUKO, KENZO adapteaza bratarile purtate de catre modele pe podium.