Istoric:
- La 15 august 1944, in Legnano, Italia, s-a nascut Gianfranco Ferre.
- In 1969 a absolvit facultatea de arhitectura din cadrul Universitatii Polithenice din Milano.
- Ferre si-a inceput cariera in moda in anul 1970 creand accesorii.
- A castigat primul premiu pentru design in 1975, premiul "TIBERIO D'ORO".
- A fondat compania GIANFRANCO FERRE' in 1978
, odata cu lansarea primei colectii de dama. Ferre a creat 3 brand-uri: GIANFRANCO FERRE (colectia principala), FERRE (ready-to-wear) si GF FERRE (colectie tinereasca si sportiva - categorie in care se incadreaza si colectia de ceasuri).
- Prima colectie pentru barbati a aparut in 1982, urmata in 1986 de prima colectie couture.
- In 1989, a devenit director de creatie al prestigioasei case de moda franceze Christian Dior si a castigat premiul "De d'or" pentru prima sa colectie.
- Gianfranco Ferre s-a stins din viata la varsta de 62 de ani, in Iunie 2007.
- De-a lungul carierei sale, Gianfranco Ferre a primit o serie de premii prestigioase: "Occhio d'Oro" pentru cel mai bun designer italian (de 6 ori), Medalia de Aur oferita de primaria orasului Milano, Decoratia "Commendatore del Ordine" din partea Presedintelui Republicii Italiene si "De d'Or" (Premiul Golden Thimble) pentru prima sa colectie Dior Haute Couture in 1989.
Prezentarea brand-ului:
- GF FERRE' reprezinta un nou mod de a privi moda, o noua abordare, un nou brand transversal, creat special pentru cei care imbina si combina stilurile, preluand elementele preferate pentru a satisface visele si nevoile noilor cetateni cosmopoliti.
- Proiectul ceasuri GF FERRE' fascineaza in fiecare sezon cu noi creatii ce excita fanteziile la maximum. Inovatii de ultima ora intr-un ceas clasic, ultimele must-have-uri - indraznete, vibrante, moderne, elegante – acolo unde se imbina tehnologia si inventia, know-how-ul si ironia, caracterul imediat si unicitatea. Privind inspre viitor.
- In sincronizare perfecta cu identitatea GF FERRE’, logo-urile si monogramele marcheaza fiecare model, reprezentand un laitmotiv decorativ reprezentativ, ce apare in diverse variatii, in dimensiuni extreme si pozitii strategice. Sunt prezente prin „praful de stele” stralucitor, inserat pe cureaua din piele sau recreat prin tehnici „guillochet” pentru a oferi metalului o textura cu adevarat speciala.
Colectia de ceasuri
- SWISS MADE;
- 60% dama, 40% barbati, multe modele unisex;
- 2 colectii pe an;
- Carcasa si bratara: otel inoxidabil (placat la unele modele);
- Geam: mineral;
- Curea: piele, silicon;
- Mecanism: quartz ETA, Ronda;
- Rezistenta la apa: 3, 5 atm/bar.
Colectia de ceasuri de dama
Ceasurile de dama se afla intr-un echilibru perfect intre formele fashion si proportiile neclare in genul anilor '40, cu detalii unice (cum ar fi geamul curbat) creand un aspect mai modern.
Colectia de ceasuri pentru barbati
Modelele pentru barbati se apropie mai mult de tema "toy watch", intotdeauna iscusite si versatile. Formele sunt in general supra-dimensionate, asa cum sunt si unele componente si detalii distinctive.