In 1972, Stephen Mark fondeaza French Connection, un brand care a detinut intotdeauna o pozitie distinctiva in lumea modei.
In primavara anului 1997 este lansat brand-ul FCUK , un sub-brand care se adreseaza unei clientele mai tinere, energice si care tine cont de trend-urile din moda.
In prezent, compania are sediul central la Londra, in UK, iar activitatea principala este data de crearea si comercializarea de vestimentatie, bijuterii, ceasuri, parfumuri, cosmetice, ochelari, etc.
Colectia, cat si editia din aceasta toamna, prezinta o gama de ceasuri cu design modern, dar de inspiratie clasica. Ceasurile adresate barbatilor incorporeaza un design sofisticat, dar aparte; curelele traditionale din piele si bratarile din otel complementariaza perfect cadranele clasice. Colectia dedicata doamnelor aduce o nota subtila de eleganta garderobei, prin intermediul unor ceasuri deosebite atat prin stil, cat si prin design. Materialele, culorile si formele utilizate permit ceasului sa fie purtat la orice moment din zi.
Filozofia brand-ului:
Stil frantuzesc imbinat cu personalitate indrazneata britanica.
French Connection este un brand unic, un brand fashion, o cultura in adevaratul sens al cuvantului.
French Connection: Chic unic. Imbinarea rafinata dintre traditia franceza si cea britanica. Ceasuri cu design elegant cu elemente trendy.
FCUK: Chic urban. O colectie tinereasca cu stil street fashion imbinate cu calitate si stilul chic al French Connection.
Profilul clientului:
Femeia: cu varsta cuprinsa intre 18 si 45 de ani, care tine cont de trend-urile din moda, este eleganta, amuzanta si increzatoare.
Barbatul: cu varsta cuprinsa intre 18 si 45 de ani, in cautarea unui ceas clasic, simplu, cu stil unic, care sa ii puna in evidenta masculinitatea.
Caracteristici ceasuri:
Carcasa: otel / plastic
Geam: mineral
Curea: piele (in diverse culori, cu diverse tipare) / plastic (negru, maro, oranj, roz alb, mov, etc.)
Bratara: otel (placat IPG, IPB, IPS la unele modele)