de catre Pierre Lazareff si sotia sa Helene Gordon. Titlul sau, in franceza, inseama "ea" .
Astazi, revista ELLE este comercializata in 42 de editii internationale in peste 80 de tari.
ELLE Girl este versiunea mai tanara a brand-ului ELLE.
Prezentare brand:
ELLE Girl ofera o abordare rafinata si amuzanta care celebreaza atitudinea independenta, este o sursa de inspiratie si un ghid pentru adolescente de a-si defini propriul stil.
ELLE Girl este compusa din reviste fashion si site-uri web adresate fetelor tinere care isi asuma propriul stil experimental si care indraznesc sa fie diferite.
Consumatorul tinta este reprezentat de tinerele din mediul urban, care tin cont de trendurile din moda, care doresc sa isi exprime personalitatea si individualismul prin intermediul accesoriilor. Ceasurile ELLE Girl se potrivesc perfect stilului de viata al tinerelor increzatoare in fortele proprii, cu varsta cuprinsa intre 13 si 25 de ani.
Ambasadoarea brand-ului este Lilli, o fashionista care locuieste la Paris, mereu imbracata si accesorizata cu stil si in ton cu trendurile din moda. Lilli adora sa mearga la shopping, sa se intalneasca cu prietenele ei si sa se joace cu cainele ei Balthazar. Prin intermediul colectiei ELLE Time o urmarim pe Lilli in calatoriile ei in jurul lumii, atunci cand danseaza, canta, face yoga sau pilates. In 2012, apar doua noi personaje, si anume Leonie si pisica Moustache.
Colectia ELLE Girl este formata din ceasuri contemporane, interactive, cool si dragute. O colectie adresata generatiei tinere. Dar intrucat moda nu are varsta, modelele se adreseaza si femeii ELLE cu simtul umorului si care adora accesoriile amuzante. Cadranele sunt printate sau decorate cu elemente 3D pentru un look unic. Bratarile exprima creativitatea prin jocul de tipare si detalii fashion, precum nasturi sau fundite.
Filtre selectate:
Nu exista produse in aceasta sectiune pentru filtrele selectate.
Te rugam sa refiltrezi produsele folosind criterii noi.