Pret orientativ 42999 Lei T.V.A. inclus
Cod: A0411NNNN
Brand:
Brand: TED LAPIDUS
Gen:
Gen: dama
Mecanism:
Mecanism: Miyota quartz
Rezistenta la apa:
Rezistenta la apa:
WR 30 m
Vezi situatiile in care etanseitatea la apa a ceasurilor este prezenta
Dimensiune:
Dimensiune: -
Grosime carcasa:
Grosime carcasa: -
Forma:
Forma: rotunda
Material:
Material: otel inoxidabil placat
Culoare carcasa:
Culoare carcasa: negru
Geam:
Geam: cristal mineral
Bratara / Curea:
Bratara / Curea: piele
Culoare bratara / curea:
Culoare bratara / curea: negru
Latime la telescop:
Latime la telescop: -
Culoare:
Culoare: negru
Afisaj:
Afisaj: analog
Indicatori:
Indicatori:
Functii ceas:
Functii ceas: hm
Pretul afisat este unul orientativ si poate suferi modificari. Acesta reprezinta pretul de vanzare valabil la momentul in care produsul era inca disponibil in stocul Profesionistului.
Pretul de vanzare si disponibilitatea produselor sunt orientative. Puteti primi mai multe informatii contactand personalul din magazine la numerele de telefon afisate in cadrul site-ului.
Creat in anul 1951, brand-ul Ted Lapidus a fost primul care a impus jacheta tip safari, stilul "uniforma" sau spiritul unisex. In anul 1963, Ted Lapidus se alatura Chambre Syndicale de la Haute Couture Parisienne. Moda sa este definita drept un amestec perfect de croieli fine cu o atingere de extravaganta, apreciate de staruri precum Brigitte Bardot, John Lennon si The Beatles.Astazi, brand-ul Ted Lapidus isi continua dezvoltarea internationala printr-o selectie stricta a stilului sau, parfumurilor, ceasurilor etc.
Istoric:
In Iunie 1929 se naste la Paris, Edmond "Ted" Lapidus.
Ted Lapidus era considerat creatorul si pionierul modei unisex, fiind designer-ul care a introdus motivele militar si safari in haute couture.
Ted Lapidus a fondat brand-ul in 1951.
In 1963 Ted Lapidus s-a alaturat Chambre Syndicale de la Haute Couture Parrisienne. Moda sa era definita ca o imbinare de atentie oferita detaliilor si extravaganta. A fost unul dintre designerii preferati de vedetele din perioada respectiva, precum Brigitte Bardot, Alain Delon, John Lennon si The Beatles.
In 1970 apar pe piata parfumurile Ted Lapidus in parteneriat cu L'Oreal.
In 1989 brand-ul este preluat de catre fiul lui Ted Lapidus, Oliver Lapidus. In
2000 brand-ul a incetat productia de articole vestimentare si este acum recunoscut pentru colectiile de accesorii.
In Decembrie 2008, Ted Lapidus moare la Paris, la 79 de ani. Nicholas Sarkozy ii aduce un omagiu si a declarat ca "Ted Lapidus a democratizat eleganta si clasicismul franceze".
Astazi Ted Lapidus continua dezvoltarea sa la nivel international printr-o gama atent selectionata de produse.
Prezentarea brand-ului:
Design atractiv. Creativitate. Modernism.
Univers al modei, sinonimul luxului si al perfectiunii.
Ceasul este un accesoriu fashion la pret atractiv.
Calitate a finisajelor si detaliilor.
Casa de Moda Ted Lapidus a mizat intotdeauna pe calitate si preturi exceptionale. De-a lungul anilor, aceasta a lansat colectii de vestimentatie si accesorii inovatoare, care au sustinut dezvoltarea la nivel international a brand-ului. Colectia de imbracaminte este complementata de o gama de accesorii: ochelari, ceasuri, curele, etc.
Licenta pentru ceasurile Ted Lapidus este detinuta de grupul TWC, primul grup francez producator de ceasuri independent. Grupul comercializeaza ceasuri, bijuterii si articole din piele prin intermediul unei retele internationale de distributie. Brand-urile detinute de grupul TWC au fost promovate prin campanii intense: aparitii in reviste de renume, vizibilitate in centre comerciale importante, etc.
Caracteristici ceasuri:
Carcasa: otel inoxidabil (placat la unele modele);
Geam: cristal safir, mineral;
Cadran cu apertura pentru unele modele;
Curea: piele;
Bratara: otel inoxidabil (placat la unele modele);
Mecanism: quartz si automatic Miyota;
Functii: retrograd, zi, luna, ziua saptamanii;
Rezistenta la apa: 3 atm/bar.
Istoricul tau de navigare: