Pret vechi* 70000 Lei
Pret de vanzare* 35000 Lei T.V.A. inclus
Cod: 705184599875
Brand:
Brand: KERBHOLZ
Colectie:
Colectie: Masterpieces
Gen:
Gen: barbati
Mecanism:
Mecanism: Ronda Swiss Parts 763 quartz
Baterie:
Baterie: Sony SR621SW
Rezistenta la apa:
Rezistenta la apa:
WR 30 m
Vezi situatiile in care etanseitatea la apa a ceasurilor este prezenta
Greutate:
Greutate: 30 g
Dimensiune:
Dimensiune: 40 mm
Grosime carcasa:
Grosime carcasa: 7.80 mm
Forma:
Forma: rotunda
Material:
Material: lemn
Culoare carcasa:
Culoare carcasa: maro
Geam:
Geam: cristal mineral cu rezistenta sporita, cu acoperire din safir
Bratara / Curea:
Bratara / Curea: piele de oaie
Culoare bratara / curea:
Culoare bratara / curea: maro
Latime la telescop:
Latime la telescop: 20 mm
Culoare:
Culoare: alb
Afisaj:
Afisaj: analog
Indicatori:
Indicatori: index
Functii ceas:
Functii ceas: hms
Preturile comunicate in cadrul site-ului sunt valabile in reteaua de magazine fizice, in limita stocului.
Pretul de vanzare si disponibilitatea produselor sunt orientative. Puteti primi mai multe informatii contactand personalul din magazine la numerele de telefon afisate in cadrul site-ului.
Walter este stilul Dandy si cel Sportsman in acelasi timp. Cu un corp clasic si subtire, se potriveste fara niciun efort cu stilul NATO al curelei de piele. Un ceas usor de purtat si simplu la vedere.
POVESTEA KERBHOLZ INCEPE CU O CALATORIE IN ANUL 2011.
2011
Avand ceva timp liber intre doua semestre, Moritz si Matthias au decis sa impacheteze totul in rucsace si sa prinda primul zbor catre Mexic. In timpul calatoriei lor prin America Centrala, au avut sansa de a cunoaste tari, oameni si resurse noi. pe care, pana in acel moment, aveau impresia ca le cunosc foarte bine, unul dintre ele fiind lemnul. L-au vazut peste tot, in toate formele si culorile, de la barci, cabane, tacamuri si bijuterii, toate fabricate din lemn pe pietele indigene. Acestia s-au indragostit iremediabil de materialul natural, cald si atemporal, devenind convinsi de un singur lucru - potentialul lemnului in industria modei era departe de a-si atinge apogeul.
Odata intorsi in Germania, au impartasit prietenilor lor extraordinara idee si, dupa lungi nopti de discutii, rauri de vin rosu si chiar mai mult sange, sudoare si lacrimi, au fost create primele produse KERBHOLZ. Prietenii lor, Adrian si Nils, s-au alaturat proiectului si astfel o idee inedita de ambalare a devenit brandul KERBHOLZ.
DE ATUNCI
au urmat o serie de ani zbuciumati, in timpul carora cei patru fondatori (uneori cu un plan la indemana, alteori nu) au calatorit in Europa cu o veche dubita VW (uneori de nadejde, alteori nu) pentru a vinde primele produse.
ASTAZI
patru naivi pasionati de lemn lipsiti de experienta au devenit cu timpul patru pasionati experimentati, iar cativa ochelari de soare si ceasuri din lemn au devenit o intreaga colectie concentrata in jurul materialelor naturale precum acetatul, lemnul, ardezia si marmura. O idee neobisnuita a dat nastere unei intregi companii, un produs a devenit o colectie, iar cei patru prieteni au devenit o intreaga echipa.
O singura echipa care a prioritizat nevoile clientilor. O singura echipa care mentine o relatie constiincioasa atat intern, cat si cu resursele acestei planete, si care creaza un nou mod de lucru, dand nastere unui management durabil. O singura echipa devotata unor produse mai bune, unor servicii mai bune și unui viitor mai bun.
Istoricul tau de navigare: