Pret de vanzare* 1.14500 Lei T.V.A. inclus
Cod: GW0408L3
Brand:
Brand: GUESS
Colectie:
Colectie: Ladies Sport
Gen:
Gen: dama
Mecanism:
Mecanism: Miyota quartz
Rezistenta la apa:
Rezistenta la apa:
WR 50 m
Vezi situatiile in care etanseitatea la apa a ceasurilor este prezenta
Dimensiune:
Dimensiune: 39 mm
Grosime carcasa:
Grosime carcasa: 10.00 mm
Forma:
Forma: rotunda
Material:
Material: otel inoxidabil placat
Culoare carcasa:
Culoare carcasa: rose gold
Bezel:
Bezel: cristale
Geam:
Geam: cristal mineral
Bratara / Curea:
Bratara / Curea: nailon
Culoare bratara / curea:
Culoare bratara / curea: roz
Latime la telescop:
Latime la telescop: 22.8 mm
Culoare:
Culoare: rose gold
Afisaj:
Afisaj: analog
Indicatori:
Indicatori: mixt
Functii ceas:
Functii ceas: hms
Site oficial:
Site oficial: www.guess.com
Garantie legala:
Garantie legala: 24 luni (pentru lipsa de conformitate a produsului)
Garantie comerciala:
Garantie comerciala: Suplimentar fata de garantia legala de conformitate se acorda o garantie comerciala de 90 de zile de la data cumpararii produsului care consta in efectuarea de catre vanzator a primei reglari a abaterii ceasului, a primei schimbari a bateriei / acumulatorului ceasului, precum si transportul gratuit in aceste situatii catre USP si retur.
Preturile comunicate in cadrul site-ului sunt valabile in reteaua de magazine fizice, in limita stocului.
Pretul de vanzare si disponibilitatea produselor sunt orientative. Puteti primi mai multe informatii contactand personalul din magazine la numerele de telefon afisate in cadrul site-ului.
Ce poate fi mai potrivit pentru o tinuta care nu tine cont de tendinte decat un ceas glam-sport de la Guess? Cu o personalitate inconfundabila ce se face remarcata intr-o clipa, ceasurile colectiei Ladies Sport sunt o manifestare a nonconformismului Guess si o expresie a unui stil studiat care sparge monotonia.
Istoric:
Fratii Marciano s-au nascut si au crescut in satul Debdou din sudul Frantei. In 1977 s-au mutat in California, USA, iar in 1981 au fondat compania Guess.
In scurt timp, aceasta mica afacere, care a inceput cu producerea si comercializarea jeans-ilor, s-a transformat intr-un dintre cele mai renumite brand-uri din lume.
Campaniile de promovare au inceput in 1982, iar in 1985 apar renumitele print-uri alb negru, premiate cu nenumarate premii Clio (premii pentru excelenta in design si creativitate in advertising). Printre modele se numarau cateva supermodele, multe dintre care si-au creat renumele odata cu aceste campanii.
In 1983 se lanseaza in magazine primele modele de ceasuri Guess, iar in 1984 brand-ul se extinde si pe piata din Europa.
In 2004, celebrarea celor 20 de ani de existenta este realizata prin intermediul unui ceas editie speciala.
In 2009, Guess sarbatorea 25 de ani de existenta.
In 2010, produsele Guess sunt comercializate in peste 1300 de magazine din intreaga lume.
Prezentarea brand-ului:
"The World is Our Field".
Guess depaseste granitele de orice fel, geografice, lingvistice, culturale si devine un brand international.
Extinderea Guess catre statusul de brand global s-a realizat in trei regiuni strategic selectionate: Regiunea 1: America de Nord, America Centrala si America de Sud; Regiunea 2: Europa si Orientul Mijlociu; Regiunea 3: Asia si Australia.
Designerii Guess calatoresc in intreaga lume pentru a-si lua inspiratia din diverse locuri si culturi, adaugand acestora ADN-ul brand-ului Guess.
Guess inseamna senzualitate, indrazneala, tinerete, incredere in sine, distractie, socializare. Guess defineste un stil de viata, cel al persoanelor sensibile, dar de ajuns de curajoase incat sa isi asume riscuri.
Brand-ul este promovat la nivel international prin intermediul unei intense campanii publicitare. Ambasadorii Guess de-a lungul timpului au fost: Naomi Campbell, Claudia Schiffer, Anna Nicole Smith, Drew Barrymore, Laetitia Casta, Valeria Mazza si multe alte personalitati.
Consumatorii Guess sunt tinerii cu varsta cuprinsa intre 16 si 25 de ani, care tin cont de trend-urile din moda.
Modelele adresate femeilor sunt pline de culoare si au design deosebit, iar cele pentru barbati se axeaza pe functionalitate, calitate si materiale atent selectionate.
Caracteristici ceasuri:
Carcasa: otel inoxidabil (placat sau nu) / cristale
Geam: mineral, plastic
Cadran: afisaj ana-digi pentru unele modele / cristale / fibra de carbon
Curea: piele, material sintetic, cauciuc, rasina
Bratara: otel inoxidabil (placat sau nu)
Mecanism: quartz Miyota
Rezistenta la apa: 3, 5, 10, 20 atm/bar.
Functii: data, cronograf, multifunctional, alarma.
Categorii de ceasuri:
Ladies Jewelry: ceasuri moderne si feminine cu design sofisticat, in culorile trend-ului;
Trend: ceasuri ce respecta trend-urile din moda in termeni de design, materiale si culori;
Dress Steel: ceasuri cu carcasa si bratara din otel inoxidabil, elegante;
Sport Steel: ceasuri cu design modern si sportiv, care se axeaza pe functionalitate;
Hyperactive: ceasuri sport si chic, carcase supradimensionate.
Istoricul tau de navigare: