- Studii medii finalizate;
- Minim 1 an experienta de lucru cu clientii;
- Experienta anterioara intr-o pozitie similara poate constitui avantaj;
- Abilitati excelente de comunicare orala si scrisa;
- Cunoasterea impecabila a limbii romane;
- Cunostinte bune de limba engleza;
- Adoptarea unei atitudini pozitive si orientate catre client;
- Oferirea informatiilor corecte si intr-o maniera profesionista;
- Atentie sporita la detalii;
- Bune abilitati de comunicare si lucru in echipa;
- Dorinta si capacitate de asimilare informatii noi;
- Foarte bune cunostinte de utilizare a calculatorului – Internet, pachetul Microsoft Office.
- Preluarea apelurilor si email-urilor de la clienti sau potentiali clienti ai companiei si gestionarea lor conform procedurilor specifice: oferirea informatiilor cu privire la produsele companiei si la mecanismele si detaliile aferente proceselor de vanzare si postvanzare;
- Acordarea suportului pentru rezolvarea solicitarilor si/sau nemultumirilor clientilor sau transmiterea acestora catre persoanele implicate in proces, conform procedurilor, monitorizand si confirmand rezolvarea;
- Procesarea comenzilor online: urmarire si inregistrarea in sistemul de gestiune specific in diferitele etape de desfasurare a unei comenzi, a livrarilor, retururilor si serviciilor de garantie aferente comenzilor;
- Contactarea clientilor (prin telefon sau email) in diferite etape ale procesului de comanda, pentru finalizarea comenzilor;
- Preluarea si rezolvarea situatiilor in care apar neconformitati in derularea comenzilor;
- Inregistrarea interactiunilor cu clientii in sistemele specifice;
- Asigurarea unei evidente a activitatii desfasurate;
- Respectarea procedurilor, standardelor si a indicatorilor de calitate stabiliti;
- Indeplinirea obiectivelor specifice per serviciu/proiect.
- Mediu de lucru excelent in cadrul unei echipe tinere si creative;
- Oportunitatea construirii unei cariere in cadrul celei mai mari retele de magazine de ceasuri, bijuterii si cosmetice;
- Salariu motivant.
Aplica acum: