Tangibilitate • Seductie • Imaginatie
Istoric:
- In 1906, Innocente Binda deschide prima ceasornicarie din oraselul Lake Maggiore, acesta fiind doar inceputul a ceea ce urma sa devina cea mai importanta companie din aceasta industrie din Italia.
- In 2002 se deschide primul magazin monobrand Breil Shop in Milano.
- In 2006 se implinesc 100 de ani de la fondarea companiei.
- Brand-ul Breil apartine grupului Binda Group, ce produce si distribuie ceasuri si bijuterii in Italia si in restul lumii.
- In 2007 Breil se repozitioneaza ca si brand indreptandu-se spre categoria "lux", adoptand un design rafinat si elegant.
Filozofia brand-ului:
- Inca de la crearea sa, brand-ul Breil Milano a fost ambasadorul caracterului, al stilului si al gusturilor tipice italiene.
- Stilul este ilustrat prin imbinarea elementelor clasice cu detaliile moderne, rezultatul fiind stilul italian, in special milanez.
- Target-ul Breil: femei si barbati cu varsta cuprinsa intre 25 si 45 de ani, cu un grad inalt de educatie si cultura, cu venit peste medie, ale caror roluri, personalitati si pricepere sunt puncte de referinta pentru ceilalti. Persoane increzatoare si deschise catre nou si inovatie. Persoanele in cautarea unui produs rafinat cu un stil si un design modern, si care nu se identifica cu brand-urile clasice. Pornind de la acest profil, se contureaza sloganul campaniei de promovare 2010 "Don't Touch My Breil".
Colectia este formata din coliere, bratari, cercei si inele.
Caracteristici ceasuri:
- Material: OTEL INOXIDABIL (placat IP roz sau negru la unele modele), satin
- Perle naturale: albe si roz
- Sidef
- Safir alb
Colectii: Bloom (One Jewel Two Souls), Bond, Duplicity, Feeling, Shadow.