Pret orientativ 35700 Lei T.V.A. inclus
Cod: UBR28509-50
Brand:
Brand: GUESS
Colectie:
Colectie: Rings
Categorie:
Categorie: inel
Tip:
Tip: dama
Material de baza:
Material de baza: metal
Culoare metal:
Culoare metal: rose gold
Culoare piatra:
Culoare piatra: roz quartz
Alte detalii:
Alte detalii:
placat rose, cristale
Vezi caracteristicile pietrelor pretioase
Certificat:
Certificat: certificat international
Pretul afisat este unul orientativ si poate suferi modificari. Acesta reprezinta pretul de vanzare valabil la momentul in care produsul era inca disponibil in stocul Profesionistului.
Pretul de vanzare si disponibilitatea produselor sunt orientative. Puteti primi mai multe informatii contactand personalul din magazine la numerele de telefon afisate in cadrul site-ului.
O inima de cristal in interiorul unei monede. Nu este intotdeauna usor sa iti urmezi inima, iar de cele mai multe ori drumul este presarat cu obstacole si complicatii. Bijuteria, in centrul careia regasim un cristal taiat sub forma de inima si inconjurat de alte cristale mai mici, reprezinta un concept natural, reamintindu-ne sa ne urmam inima si nu ratiunea, care tinde sa ne protejeze de probleme si preocupari, nepermitandu-ne sa ne bucuram de viata la intensitate maxima. Puritatea inimii nu are egal: cu toate ca mai devreme sau mai tarziu ne va indruma spre a face alegeri gresite, dar totusi, nu vom avea regrete. Iar regretele sunt, de obicei, mult mai dureroase decat greselile.
Inima reprezinta un talisman cu semnificatii profunde. Inima simbolizeaza iubire, afectiune. Este deopotriva simbolul prieteniei, al caritatii.
Istoric:
Fratii Marciano s-au nascut si au crescut in satul Debdou din sudul Frantei. In 1977 s-au mutat in California, USA, iar in 1981 au fondat compania Guess.
In scurt timp, aceasta mica afacere, care a inceput cu producerea si comercializarea jeans-ilor, s-a transformat intr-un dintre cele mai renumite brand-uri din lume.
Campaniile de promovare au inceput in 1982, iar in 1985 apar renumitele print-uri alb negru, premiate cu nenumarate premii Clio (premii pentru excelenta in design si creativitate in advertising). Printre modele se numarau cateva supermodele, multe dintre care si-au creat renumele odata cu aceste campanii.
In 2010, produsele Guess sunt comercializate in peste 1300 de magazine din intreaga lume.
Filozofia brand-ului:
"The World is Our Field".
Guess depaseste granitele de orice fel, geografice, lingvistice, culturale si devine un brand international.
Extinderea Guess catre statusul de brand global s-a realizat in trei regiuni strategic selectionate: Regiunea 1: America de Nord, America Centrala si America de Sud; Regiunea 2: Europa si Orientul Mijlociu; Regiunea 3: Asia si Australia.
Designerii Guess calatoresc in intreaga lume pentru a-si lua inspiratia din diverse locuri si culturi, adaugand acestora ADN-ul brand-ului Guess.
Brand-ul este promovat la nivel international prin intermediul unei intense campanii publicitare. Ambasadorii Guess de-a lungul timpului au fost: Naomi Campbell, Claudia Schiffer, Anna Nicole Smith, Drew Barrymore, Laetitia Casta, Valeria Mazza si multe alte personalitati.
Guess inseamna senzualitate, indrazneala, tinerete, incredere in sine, distractie, socializare. Guess defineste un stil de viata, cel al persoanelor sensibile, dar de ajuns de curajoase incat sa isi asume riscuri.
Consumatorii Guess sunt tinerii cu varsta cuprinsa intre 16 si 25 de ani, care tin cont de trend-urile din moda.
Brandul GUESS Jewellery, mereu in continua expansiune, atrage clientii pasionati de moda din intreaga lume. Utilizand cristale veritabile si placare cu rodiu, bijuteriile GUESS sunt renumite pentru calitate si design.
Colectia cuprinde cercei, bratari, coliere, inele.
Caracteristici bijuterii:
metal placat cu rodiu, auriu si rose prin procesul Nano
materiale speciale: cristal Swarovski, email colorat, margele din sticla, rasina, perle de sticla, snur, piele naturala.
Istoricul tau de navigare: