Pret orientativ 38000 Lei T.V.A. inclus
Cod: UBR61011-52
Brand:
Brand: GUESS
Colectie:
Colectie: Rings
Categorie:
Categorie: inel
Tip:
Tip: dama
Material de baza:
Material de baza: metal
Culoare metal:
Culoare metal: auriu
Culoare piatra:
Culoare piatra: multicolor
Alte detalii:
Alte detalii:
placat auriu, cristale
Vezi caracteristicile pietrelor pretioase
Specificatii:
Specificatii: marime: 52
Garantie legala:
Garantie legala: 24 luni (pentru lipsa de conformitate a produsului)
Garantie comerciala:
Garantie comerciala: 30 zile (suplimentar fata de garantia legala)
Certificat:
Certificat: certificat international
Pretul afisat este unul orientativ si poate suferi modificari. Acesta reprezinta pretul de vanzare valabil la momentul in care produsul era inca disponibil in stocul Profesionistului.
Pretul de vanzare si disponibilitatea produselor sunt orientative. Puteti primi mai multe informatii contactand personalul din magazine la numerele de telefon afisate in cadrul site-ului.
Asemenea unor flori ce trebuie pretuite. Bijuteriile sunt cu adevarat inovatoare si originale, reflectand continua cercetare a brandului Guess pentru noile trenduri din sezonul Primavara/Vara 2016. Aceasta este o gama formata din bijuterii stralucitoare cu pandantive sferice ce reprezinta petale de flori infrumusetate cu cristale negre. Tema florala este repetata si la colierul lung, perechea de cercei, inelul elegant si bratara decupata. O colectie pentru cele mai rafinate fete Guess, care au gusturi desavarsite si carora le place sa straluceasca discret precum un mugur delicat de floare.
Florile sunt un simbol al respectului si admiratiei si un mesager discret al transmiterii sentimentelor.
Istoric:
Fratii Marciano s-au nascut si au crescut in satul Debdou din sudul Frantei. In 1977 s-au mutat in California, USA, iar in 1981 au fondat compania Guess.
In scurt timp, aceasta mica afacere, care a inceput cu producerea si comercializarea jeans-ilor, s-a transformat intr-un dintre cele mai renumite brand-uri din lume.
Campaniile de promovare au inceput in 1982, iar in 1985 apar renumitele print-uri alb negru, premiate cu nenumarate premii Clio (premii pentru excelenta in design si creativitate in advertising). Printre modele se numarau cateva supermodele, multe dintre care si-au creat renumele odata cu aceste campanii.
In 2010, produsele Guess sunt comercializate in peste 1300 de magazine din intreaga lume.
Filozofia brand-ului:
"The World is Our Field".
Guess depaseste granitele de orice fel, geografice, lingvistice, culturale si devine un brand international.
Extinderea Guess catre statusul de brand global s-a realizat in trei regiuni strategic selectionate: Regiunea 1: America de Nord, America Centrala si America de Sud; Regiunea 2: Europa si Orientul Mijlociu; Regiunea 3: Asia si Australia.
Designerii Guess calatoresc in intreaga lume pentru a-si lua inspiratia din diverse locuri si culturi, adaugand acestora ADN-ul brand-ului Guess.
Brand-ul este promovat la nivel international prin intermediul unei intense campanii publicitare. Ambasadorii Guess de-a lungul timpului au fost: Naomi Campbell, Claudia Schiffer, Anna Nicole Smith, Drew Barrymore, Laetitia Casta, Valeria Mazza si multe alte personalitati.
Guess inseamna senzualitate, indrazneala, tinerete, incredere in sine, distractie, socializare. Guess defineste un stil de viata, cel al persoanelor sensibile, dar de ajuns de curajoase incat sa isi asume riscuri.
Consumatorii Guess sunt tinerii cu varsta cuprinsa intre 16 si 25 de ani, care tin cont de trend-urile din moda.
Brandul GUESS Jewellery, mereu in continua expansiune, atrage clientii pasionati de moda din intreaga lume. Utilizand cristale veritabile si placare cu rodiu, bijuteriile GUESS sunt renumite pentru calitate si design.
Colectia cuprinde cercei, bratari, coliere, inele.
Caracteristici bijuterii:
metal placat cu rodiu, auriu si rose prin procesul Nano
materiale speciale: cristal Swarovski, email colorat, margele din sticla, rasina, perle de sticla, snur, piele naturala.
Istoricul tau de navigare: