Pret vechi* 14000 Lei
Pret orientativ 4200 Lei T.V.A. inclus
Cod: UBE61087
Brand:
Brand: GUESS
Colectie:
Colectie: Earrings
Categorie:
Categorie: cercei
Tip cercei:
Tip cercei: stud
Tip:
Tip: dama
Material de baza:
Material de baza: metal
Culoare metal:
Culoare metal: auriu
Alte detalii:
Alte detalii:
placat auriu
Vezi caracteristicile pietrelor pretioase
Pretul afisat este unul orientativ si poate suferi modificari. Acesta reprezinta pretul de vanzare valabil la momentul in care produsul era inca disponibil in stocul Profesionistului.
Pretul de vanzare si disponibilitatea produselor sunt orientative. Puteti primi mai multe informatii contactand personalul din magazine la numerele de telefon afisate in cadrul site-ului.
Care este secretul din spatele lacatului GUESS? Aceste bijuterii, perfecte alaturi de o tinuta casual in orice moment al zilei, au in centru o tema care se repeta in cadrul colectiilor GUESS: triunghiul, ce reprezinta logoul si esenta brandului. In acest caz, totusi, triunghiul este metamorfozat intr-un lacat, avand capacitatea de a pastra ascunse chiar si cele mai aprige secrete. Aditional bijuteriilor placate cu rodiu, colectia nne prezinta inca doua variante de culoare, cu lant placat cu rodiu si pandantiv cu logo in nuanta aurie, aur roz sau o versiune originala cu trei pandantive in trei culori diferite. O alta caracteristica deosebita este lantul dublu al bratarilor, iar pandativul sub forma de lacat este prezent si pe cerceii cu surub ce intregesc aceasta colectie.
Istoric:
Fratii Marciano s-au nascut si au crescut in satul Debdou din sudul Frantei. In 1977 s-au mutat in California, USA, iar in 1981 au fondat compania Guess.
In scurt timp, aceasta mica afacere, care a inceput cu producerea si comercializarea jeans-ilor, s-a transformat intr-un dintre cele mai renumite brand-uri din lume.
Campaniile de promovare au inceput in 1982, iar in 1985 apar renumitele print-uri alb negru, premiate cu nenumarate premii Clio (premii pentru excelenta in design si creativitate in advertising). Printre modele se numarau cateva supermodele, multe dintre care si-au creat renumele odata cu aceste campanii.
In 2010, produsele Guess sunt comercializate in peste 1300 de magazine din intreaga lume.
Filozofia brand-ului:
"The World is Our Field".
Guess depaseste granitele de orice fel, geografice, lingvistice, culturale si devine un brand international.
Extinderea Guess catre statusul de brand global s-a realizat in trei regiuni strategic selectionate: Regiunea 1: America de Nord, America Centrala si America de Sud; Regiunea 2: Europa si Orientul Mijlociu; Regiunea 3: Asia si Australia.
Designerii Guess calatoresc in intreaga lume pentru a-si lua inspiratia din diverse locuri si culturi, adaugand acestora ADN-ul brand-ului Guess.
Brand-ul este promovat la nivel international prin intermediul unei intense campanii publicitare. Ambasadorii Guess de-a lungul timpului au fost: Naomi Campbell, Claudia Schiffer, Anna Nicole Smith, Drew Barrymore, Laetitia Casta, Valeria Mazza si multe alte personalitati.
Guess inseamna senzualitate, indrazneala, tinerete, incredere in sine, distractie, socializare. Guess defineste un stil de viata, cel al persoanelor sensibile, dar de ajuns de curajoase incat sa isi asume riscuri.
Consumatorii Guess sunt tinerii cu varsta cuprinsa intre 16 si 25 de ani, care tin cont de trend-urile din moda.
Brandul GUESS Jewellery, mereu in continua expansiune, atrage clientii pasionati de moda din intreaga lume. Utilizand cristale veritabile si placare cu rodiu, bijuteriile GUESS sunt renumite pentru calitate si design.
Colectia cuprinde cercei, bratari, coliere, inele.
Caracteristici bijuterii:
metal placat cu rodiu, auriu si rose prin procesul Nano
materiale speciale: cristal Swarovski, email colorat, margele din sticla, rasina, perle de sticla, snur, piele naturala.
Istoricul tau de navigare: