b&b collection


GHID DE PORNIRE RAPIDA

Pentru a incepe, descarcati aplicatia Fossil Q App pentru dispozitive iOS sau Android™, pusa la dispozitie de fossil.com aici

Creati un cont nou si urmati pasii care se vor afisa pe ecran.

Pentru a va seta ceasul in modul de conectare, tineti apasat butonul central de pe smartwatch, pana cand dispozitivul va vibra si indicatoarele se vor misca.

NOTIFICARI

Navigati prin lista de Setari pana la Notificarile de pe aplicatie.

Apasati "Select a Contact" (Selectati un Contact) si alegeti un contact dintre adresele dvs.

Alegeti ora de pe smartphone care sa fie identificata cu acel contact.

Cand veti primi o notificare de la respectivul contact, smartwatch-ul va vibra, iar orarul si minutarul acestuia vor afisa ora setata.

BUTOANE CE POT FI PERSONALIZATE

Selectati ”Customize Device” (Personalizati dispozitivul).

Alegeti un buton care sa fie setat.

Numiti o sarcina pe care acel buton sa o execute.

Apasati butonul de pe smartwatch pentru a executa sarcina setata.

SCHIMBAREA BATERIEI

Intoarceti ceasul pe cealalta parte, iar pe spatele acestuia veti observa doua puncte aliniate.

Folositi o moneda si intoarceti capacul in sensul acelor de ceas.

Aplicati o presiune usoara intr-o parte si desfaceti capacul din partea opusa.

Indepartati bateria folosita si inlocuiti-o cu una noua, "-" jos si "+" sus.

Inchideti si strangeti capacul, realiniati punctele si eliminati spatiul din jurul ceasului.

Atentie! Aceste instructiuni sunt exclusiv pentru schimbarea bateriei in compartimentul dedicat acesteia. Orice alte interventii sunt neautorizate de Vanzator.

ACTIVITATI SI TARGETURI

Urmariti-va realizarile zilnice: numarul de pasi, distanta parcursa, caloriile arse, durata si calitatea somnului. Setati un target si apasati butonul setat pentru a inregistra progresul efectuat, fie ca este vorba de consumarea a opt pahare de apa pe zi sau de exercitiile zilnice.

CUM SA RAMANETI CONECTAT

Intampinati probleme la mentinerea smartwatch-ului conectat?
Puteti urma pasii de mai jos:

Aveti grija ca Bluetooth-ul sa fie activat. Daca este deja pornit, incercati sa-l dezactivati si apoi sa-l reactivati.

Aveti grija ca smartwatch-ul, smartphone-ul si aplicatiile sa fie actualizate cu cele mai noi versiuni.

Reporniti aplicatia Fossil Q daca aceasta nu se conecteaza imediat.

Aveti nevoie de ajutor suplimentar? Accesati www.fossil.com/q/support pentru mai multe sfaturi legate de intretinere, solutii de rezolvare a eventualelor probleme, intrebari frecvente etc.