Pret de vanzare* 56300 Lei T.V.A. inclus
Cod: VSPEN0419
Brand:
Brand: VERSUS VERSACE
Colectie:
Colectie: Lea
Gen:
Gen: dama
Mecanism:
Mecanism: quartz
Rezistenta la apa:
Rezistenta la apa:
WR 30 m
Vezi situatiile in care etanseitatea la apa a ceasurilor este prezenta
Dimensiune:
Dimensiune: 35 mm
Grosime carcasa:
Grosime carcasa: -
Forma:
Forma: rotunda
Material:
Material: inox (otel inoxidabil)
Culoare carcasa:
Culoare carcasa: argintiu
Geam:
Geam: cristal mineral
Bratara / Curea:
Bratara / Curea: otel inoxidabil
Culoare bratara / curea:
Culoare bratara / curea: argintiu
Latime la telescop:
Latime la telescop: -
Culoare:
Culoare: argintiu
Afisaj:
Afisaj: analog
Indicatori:
Indicatori: index
Functii ceas:
Functii ceas: hm
Preturile comunicate in cadrul site-ului sunt valabile in reteaua de magazine fizice, in limita stocului.
Pretul de vanzare si disponibilitatea produselor sunt orientative. Puteti primi mai multe informatii contactand personalul din magazine la numerele de telefon afisate in cadrul site-ului.
Istoric:
Lansat in 1989 de catre Gianni Versace, Versus este spiritul Versace. Numele brand-ului a devenit un simbol al colectiei pentru tineret din Grupul Versace, expresia unui stil de viata.
Gianni Versace spunea: "Versus s-a nascut dintr-o abordare creativa instinctiva, focusandu-se pe inovatie, fler si neconventional. O forta artistica ce duce mai departe moda actuala, anticipand noi trend-uri si imbratisand noi provocari."
Donatella Versace a fost Directorul de Creatie al brand-ului Versus inca de la prima aparitie in 1990.
Din 1995 si pana in 2003, Versus a fost prezent in cadrul Saptamanii Modei de la New York, deoarece metropola a fost orasul cel mai apropiat de ADN-ul rock'n'roll al brand-ului.
In 2004, in timpul unei faze de reorganizare, Versus s-a concentrat pe productia unei game limitate de accesorii.
In 2009, Donatella Versace a initiat o colaborare artistica cu tanarul designer britanic Christopher Kane, marcand relansarea brand-ului in februarie 2009 printr-o capsula speciala de accesorii, distribuite prin intermediul a numeroase magazine multibrand.
Prezentarea brand-ului:
Versus este atent la preferintele unei clientele dinamice, ce tine cont de schimbarile sociale, dar care este in aceeasi timp imuna la consecinte. Acest spirit a stat la baza dezvoltarii brand-ului.
Versus a inregistrat un succes rapid atat in Italia cat si peste granite, datorita elegantei si rafinamentului.
Versus se adreseaza persoanelor tinere (25-35 de ani), cu o personalitate puternica, dinamice si increzatoare.
Versus inspira romantism, dinamism, siguranta in fortele proprii.
Versus detine licente pentru incaltaminte, posete, ochelari, parfumerie, ceasuri, bijuterii.
Caracteristici ceasuri:
Carcasa: otel inoxidabil placat IP sau nu / afisaj analog si digital;
Geam: mineral;
Cadran MOP, incrustat cu cristale - la unele modele;
Curea: piele, silicon, textil, nylon, poliuretan;
Bratara: otel inoxidabil placat IP la unele modele;
Mecanism: quartz Ronda, ETA;
Functii: cronograf, ora duala, tahimetru, indicator retrograd rezerva de energie;
Rezistenta la apa: 3, 5, 10 atm/bar.
Colectii: Chain, Compass, Hip Hop, Horizontal, Icon, Night & Day, Off Shore, Racer, Rounds, Snake, Stealth, Time Zone, Twin Twice, U & Me, Versus, Wave, Workaday.
Istoricul tau de navigare: