Pret orientativ 1.39900 Lei T.V.A. inclus
Cod: BU1152
Brand:
Brand: BURBERRY
Colectie:
Colectie: Others
Gen:
Gen: dama
Mecanism:
Mecanism: Ronda 751 quartz Swiss Made
Rezistenta la apa:
Rezistenta la apa:
WR 30 m
Vezi situatiile in care etanseitatea la apa a ceasurilor este prezenta
Dimensiune:
Dimensiune: 25x36 mm
Grosime carcasa:
Grosime carcasa: -
Forma:
Forma: dreptunghiulara
Material:
Material: inox (otel inoxidabil)
Culoare carcasa:
Culoare carcasa:
Geam:
Geam: cristal safir
Bratara / Curea:
Bratara / Curea: piele
Culoare bratara / curea:
Culoare bratara / curea: -
Latime la telescop:
Latime la telescop: -
Culoare:
Culoare: argintiu
Afisaj:
Afisaj: analog
Indicatori:
Indicatori: index
Functii ceas:
Functii ceas: hm
Pretul afisat este unul orientativ si poate suferi modificari. Acesta reprezinta pretul de vanzare valabil la momentul in care produsul era inca disponibil in stocul Profesionistului.
Pretul de vanzare si disponibilitatea produselor sunt orientative. Puteti primi mai multe informatii contactand personalul din magazine la numerele de telefon afisate in cadrul site-ului.
Fondat in Anglia in 1856, Burberry a fost inca de la lansare sinonimul calitatii - surprinzand prin sensibilitatea britanica aparte, puternica recunoastere internationala si valorile ce il caracterizeaza si care satisface capriciile unui target ce se extinde pe mai multe generatii. Astazi, Burberry isi pastreaza traditia promovand cu fiecare colectie de ceasuri un design inovator, un echilibru intre clasic si modern, imbinand calitatea cu stilul distins si binecunoscut al brandului.
Istoric:
In 1856, Thomas Burberry in varsta de 21 de ani, deschide un magazin cu articole de imbracaminte in Basingstoke, Hampshire, Anglia.
Pana in anul 1870 magazinul atingea statutul de "imperiu", datorita calitatii materialelor folosite si al design-ului.
In 1901 apare pentru prima data emblema Cavalerului Ecvestru alaturi de cuvantul latin "Prorsum" – inainte.
Echipat de catre Burberry, exploratorul norvegian Capitanul Roald Amundsen, este primul om care ajunge la Polul Sud.
In 1920 este inregistrat ca si marca modelul in carouri – Burberry Check.
In 1955 Burberry primeste distinctia Royal Warrant oferita de catre maiestatea sa Regina Elisabeta II, iar in 1989 primeste cea de-a doua distinctie Royal Warrant din partea Printului de Wales. (Acesta distinctie se oferea de catre membrii Familiei Regale celor care furnizau bunuri sau servicii curtii regale. Aceasta distinctie permitea furnizorului sa isi faca publicitate prin faptul ca era furnizor al familiei regale).
In 2006, la 150 de ani de la fondare, Burberry este un brand de lux recunoscut in intreaga lume.
Prezentarea brand-ului:
Inca de la fondarea sa in 1856, Burberry a fost sinonimul calitatii – calitate definita de clasicismul si functionalitatea ce au caracterizat istoria sa, de-a lungul careia a echipat exploratori si aventurieri deopotriva, pionieri ai aviatiei si explorarii arctice.
Burberry este un brand britanic de lux, recunoscut la nivel international.
Crearea trenciului in 1914 a rescris istoria vestimentara – atunci cand un articol de imbracaminte care a fost creat pentru uniforma militara a devenit un reper in moda.
Astazi, Burberry isi pastreaza traditia promovand cu fiecare colectie de ceasuri un design inovator, un echilibru intre clasic si modern, imbinand calitatea cu stilul distins si binecunoscut al brandului.
Burberry produce: articole de imbracaminte pentru barbati si femei, posete, esarfe, pantofi, articole din piele, ochelari, ceasuri si parfumuri.
Burberry comercializeaza produsele sale la nivel international prin intermediul a peste 300 locatii.
Caracteristici ceasuri:
Carcasa: otel inoxidabil placat sau nu / diamante;
Geam: mineral;
Curea: piele / textila / cauciuc;
Bratara: otel inoxidabil / placata cu argint sau aur;
Mecanisme quartz: Ronda, ETA;
Rezistenta la apa: 5, 10 atm/bar.
Istoricul tau de navigare: